Pentru că tot am auzit poveștile legate de cei care au picat BAC-ul și în acest an, un lucru este clar: nu toți sunt făcuți să ia toate examenele, cum nu toți tinerii sunt făcuți sau trebuie să urmeze o facultate. La fel, nu toată lumea e făcute pentru a conduce (mă gândesc la un fost coleg de muncă, singurul de altfel, care după un an de zile era pe aceeași poziție pe care a fost angajat, nu reușise să promoveze deloc). La fel cum avem nevoie de medici și avocați, la fel de mult avem nevoie de sudori, electricieni sau femei de serviciu. La fel, nu toți oamenii care au idei sunt și buni în a le pune în practică. Și mă gândesc la cei care deschid o afacere. Dacă te gândești numai la bani șansele de reușită sunt destul de mici. Dacă pui pasiune și pui neuronii în funcțiune, sunt toate șansele să reușești. Mă gândesc la cei care vând ceva, dar nu înțeleg mecanismele marketing-ului  și vânzărilor. Degeaba oferi calitate dacă nu oferi și altceva decât produsul cumpărătorului. Scriu asta gândindu-mă la o librărie online care oferă o carte cadou (Ultimul vals al titanilor. Profeția, de Ramtha,  ediție revizuită) tuturor celor care cumpără o carte de pe site. Dacă  vrei să afli învățăturile și prezicerile lui Ramtha de acum mai bine de douăzeci de ani, dramatice și foarte plauzibile (schimbări care urmează, fie că este vorba despre tulburări ale naturii, fie că este vorba despre probleme economice și politice), nu trebuie decât să comanzi o altă carte. Bine, la fel de bine poți achiziționa doar acesta carte, dar la preț promoțional (35% discount față de alte librării).

Strategiile de fidelizare ale clienților nu se opresc aici. Aceeași librărie online, care oferă și o gamă variată de cărți practice interactive, atunci când te înscrii la newsletter îți oferă un voucher de 20 de lei pentru comenzile mai mari de 150 de lei. Asta înseamnă strategie. Mai ales când când ai toate datele de contact (există și un număr de telefon, nu doar adresa de e-mail, la care primești suport de luni până vineri, de la orele 9.00 la orele 18.00) și condițiile de utilizare a site-ului sunt clare. Și când multe dintre produsele pe care le găsești sunt la promoție și, automat, mai ieftine decât într-o librărie clasică. Acei 10 RON, taxă unică de transport, se acoperă ușor când cumperi două-trei titluri, datorită reducerilor.

Mai multe detalii? Aruncați singuri o privire și vă veți convinge.

librarie online iuppy ro

Loading

Bogdan Federeac
contact@fede.ro
M-am născut în 1989 și sunt licențiat în filologie. Acum sunt student la Ecologie și Protecția Mediului; Scriu prin reviste din 2003; Primul blog l-am avut in 2008, iar din 2011 am avut câteva colaborări cu presa centrală; În 2012 am lansat www.fede.ro și tot în 2012 am publicat un volum de versuri. În ultimii ani am început să fiu mai interesat de munți și păsări

One thought on “Cum să promovezi o librărie online

  1. lumea s-a schimbat iar acum librariile online sunt nișate pe ccategorii de public, autori, etc etc…
    oricum, din pacate Romania se situeaza în partea inferioară a listei țărilor în funcție de vânzările de cârți…

Lasă un răspuns