Facebook cere feedback utilizatorilor pentru a găsi o rețetă perfectă

sondaj facebook1În ultima lună de zile am observat că cel puțin Yahoo, Google, Youtube și Facebook au tot făcut experiențe în legătură cu afișarea reclamelor.Deschide mail-ul pe Yahoo zilele acestea și mi se deschide un pop-up cu Jocurile Olimpice de la Soci; Youtube a făcut diferite experimente: de la reclama dinaintea unui videoclip ce nu poate fi oprită, la reclama din interiorul unui video și la finalul lui.

Și Facebook, ajuns la vârsta pubertății, vrea să feedback din partea utilizatorilor: au făcut un sondaj în care îți apărea câte o postare și trebuia să spui dacă „această postare are un caracter autentic” (variante de răspuns: „total împotrivă”, „nu sunt de acord”, „nici de acord, nici împotrivă”, „sunt de acord”, „de acord în totalitate”). Cei de la Facebook vor să știe care este forma unei postări care ajunge la public (pentru că Facebook nu este doar o rețea de socializare, ci un business)

Bogdan Federeac

M-am născut în 1989 și sunt licențiat în filologie.
Scriu prin reviste din 2003;
Primul blog l-am avut in 2008, iar din 2011 am avut câteva colaborări cu presa centrală;
În 2012 am lansat www.fede.ro și tot în 2012 am publicat un volum de versuri.
Din primăvara lui 2015 am început să cartografiez România frumoasă, România mea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *