Manipularea prin presă. Cu ce a fost plătit preşedintele secţiei de votarea din Botswana?

Nu e un subiect nou, din contră: de când se vorbeşte despre manipularea prin intermediul presei subiectul s-a răsuflat ca un pahar de bere uitat pe plajă

Nu e niciun secret că publicaţia gândul.info este pro-băsistă. Dar când citeşti „În Zimbabwe, Băsescu e rege: 100 la sută ÎMPOTRIVA DEMITERII. Cum au votat românii din străinătate” te gândeşti că sute de mii de locuitori din ţara africană au fost făcuţi cetăţeni români şi au votat împotriva demiterii; la fel şi celelalte milioane de români din afara graniţelor. Care e situaţia reală? În Zimbabwe „TOŢI CEI CINCI alegături au spus NU” (sublinierea îmi aparţine). Matematic este o informaţie corectă: cei români din Zimbabwe care au votat „nu” reprezintă 100% din cetăţenii prezenţi la referendum

Un intertitlu din articolul citat: „DA demiterii. În Etiopia, Băsescu nu mai e iubit„. Despre ce este vorba? „Pentru demiterea preşedintelui suspendat s-au pronunţat în proporţie de 100% cei opt români aflaţi din Etiopia (…).” No comment.

Rămâne o întrebare: preşedintele secţiei de votare din Botsawana în ce (cu ce) a fost plătit?

Bogdan Federeac

M-am născut în 1989 și sunt licențiat în filologie.
Scriu prin reviste din 2003;
Primul blog l-am avut in 2008, iar din 2011 am avut câteva colaborări cu presa centrală;
În 2012 am lansat www.fede.ro și tot în 2012 am publicat un volum de versuri.
Din primăvara lui 2015 am început să cartografiez România frumoasă, România mea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *