Nu o dau în răspunsuri filosofo-teologice. Nu mă leg nici de pagina de Facebook devenită deja cunoscută, cea a lui Dumnezeu (pentru asta am avut un interviu anul trecut). Poate unul dintre voi a fost curios de ce dumnezeul care are pagină de Facebook nu are și un site, dumnezeu.ro; primul răspuns care mi-ar trece prin cap ar fi că domeniul ar fi cumpărat de cei de la Patriarhie. Ar fi un răspuns greșit. Pe 27 mai 2002 domeniul dumnezeu.ro a fost achiziționat de către agenția de publicitate GMP ADVERTISING SRL.
De la Băsescu la Dumnezeu și Primăria Capitalei
Am făcut un mic și rapid research pe net să îmi fac o idee despre „confiscatorul” lui dumnezeu.ro. GMP ADVERTISING SRL a fost înregistrată la Registrul Comerțului în anul 1998 și timp de doi ani a fost un „proiect de apartament” al lui Felix Tataru. După cum scrie în secțiunea despre noi a site-ului firmei (gmp.ro), „La început au fost Nicky Dude” (brandul Bucovina), Paștele cu Uou (brandul Monte Banato), „Se dă la tuse” (Paxeladine), Traian Băsescu și Primăria Capitalei”; conform unui raport realizat de site-ul doingbusiness.ro, în anul 2012 firma avea datorii de peste 4.2 milioane de lei, cifra de afaceri de aproape 17 milioane de lei, un număr de 52 de angajați, profit net de aproape 2.2 milioane de lei. Deviza firmei este „Ajută brandurile să ajute oamenii”.
PS: dacă dumnezeu.ro a fost cumpărat dar nu e folosit, frățiorul mai mic, dumnezeul.ro a fost hăcuit de 3explr3 Cyber Army.
Ca fapt divers: romania.ro a fost achiziționat de Guvernul României în 1996, iasi.ro de către UPC România în 1996, dar pula.ro este „Disponibil! Comandă acum. 39.95 euro pentru 99 de ani”; la fel și pizda.ro