Marketing nu înseamnă înșelăciune. Alex Puică și pagina de Facebook

magaria protv1Cei de la Media Pro și-au pus românii în cap după ce au dezvăluit identitatea lui Alex Puică, tânăr care nu este de fapt un anonim care dorește să se căsătorească și avea nevoie de like-uri, ci un personaj din serialul „O săptămână nebună” pe care Pro TV îl pregătește de lansare.

URL-ul pagini s-a schimbat vineri seară din /stranglikeuri în /osaptamananebuna, iar oamenii au început să dea dislike. 3.000 de oameni în 24 de ore pare puțin, dar sunt 3.000 de oameni nemulțumiți de tehnica de promovare. Pe lângă cei 3.000 de oameni, vor fi și alții.

Între timp au apărut comunități anti Alex Puică ce încurajează oamenii să dea dislike paginii sau report.

De pe una din paginile anti Alex Puică:

„Cei care regreta ca au dat like, sunt invitati sa dea DISLIKE! E simplu… doar cateva clickuri!

http://www.facebook.com/osaptamananebuna
Serios, as fi dat like paginii pentru un serial bun, pentru prestatia buna a unor actori… nu pentru o farsa.
Am dat like paginii pentru ca am crezut in acei doi oameni, in povestea cu care am fost aburiti, chiar am crezut in iubirea lor.
Ce ati facut voi, nu se face frate! SUNTETI CERSETORI!
REPET, cei care considera ca au fost aburiti de PROcacat dati un MARE DISLIKE paginii Alex Puicã!
Dupa asa zisa saptamana NEBUNA sa aiba si una de cacat!
0 LIKE VREAU SA VAD! HUUUUUUUUUUO! RUSSSSSSSSINE!”

anti alex puica

Citește și: Mii de români s-au declarat păcăliți în urma unei campanii de marketing. Cine este Alex Puică?

2 thoughts on “Marketing nu înseamnă înșelăciune. Alex Puică și pagina de Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Enter Captcha Here : *

Reload Image