Unii au râs, alții au dat like și share, unii i-au ținut pumnii, alții au stat cu sufletul la gură și s-au rugat ca bietul băiat să strângă like-urile necesare (cele 100.000) ca să primească acceptul părinților iubitei pentru căsătorie. Da, v-ați prins deja. Dar între timp poate ați aflat că totul a fost… o campanie.
Unii s-au revoltat că au fost păcăliți să dea like paginii de Facebook, crezând că dau o mână de ajutor unor tineri iubăreți, nu ProTV-ului care a făcut campanie pentru a anunța un nou serial: „O săptămână nebună”.
Fraților, nu v-a păcălit nimeni! Cel mult v-ați păcălit singuri.După ce, acum ceva timp, prindeau campaniile „Dacă strâng x like-uri mama îmi cumpără cățel”, am crezut că astfel de mesaje nu mai prind.
După ce vineri după-amiază pagina atinsese 100 K, la emisiunea lui Măruță a fost dezvăluită identitatea lui Alex Puica și planurile serialului, în doar o oră pagina a pierdut 2K.
Citez de pe pagina de Facebook Alex Puică (/stranglikeuri):
“Iti multumesc! Citeste acest text si primeste acest sincer Multumesc! Ai participat, alaturi de atatea zeci de mii de alti oameni din tara asta, la o idee, la un demers. Si te invit la nunta, pe ProTV. Ba mai mult, la toata saptamana dinaintea nuntii. Si poate chiar si la botez, mai vedem :). Sa vezi cat de tare poate Alex Puica, personajul meu, s-o dea in bara! PS: Ai spus DA spunand de fapt NU unei atitudini reale, adoptate de parinti prea des. Respect!” Paul Ipate
Cine este Alex Puica? Actorul Paul Ipate (google-it, nu știu mare lucru despre el: are 28 de ani și a jucat în „Hârtia va fi albastră”)
Citește și: Marketing nu înseamnă înșelăciune. Alex Puică și pagina de Facebook
Prost nu-i ăla care cere, prost e ăla care da. Iar 100 000 nu-s de ici, de colo. :))
Perfect de acord! Între timp, tot scade numărul de fani. Sunt cu 3.000 mai puțini decât ieri după-amiază