Acum câțiva ani afirmam că ar fi ideal să crească mereu numărul de site-uri, să se ajungă la situația în care și buticul de la parterul blocului să dețină un blog sau un site, în care să vezi produsele și prețurile, programul, date de contact prin intermediul cărora să păstrezi legătura. Credeam că lucrurile se vor mișca repede, dar m-am înșelat. Mulți nu înțeleg necesitatea prezenței online, în timp ce unii se lasă vrăjiți de mirajul paginilor de Facebook, fără să conștientizeze că acea pagină nu le aparține, că Facebook mereu schimbă regulile jocului. Pagina de Facebook trebuie să vină în sprijinul unui blog/ site, nu să îl înlocuiască.
Chiar și atunci când îți dai seama că trebuie să fii prezent online e posibil să uiți anumite lucruri, cum ar fi: nu este destul să plătești cineva să îți instaleze o temă WP, trebuie să te învețe cineva să pui conținut sau să plătești pe cineva să facă acest lucru. Altfel riști să te trezești că ai un site care nu conține nimic, cum este cazul site-ului Editurii Vinea, proaspăt lansat în eterul online-ului: