Ideal pierdut în noaptea unei boli ce nu mai este…
Probabil așa ar fi trebuit să înceapă unul dintre poemele cunoscute ale lui Mihai Eminescu, Veneris și Madonă, cel puțin în concepția marketerilor unei firme ce se ocupă cu comercializarea de teste rapide pentru depistarea bolilor cu transmitere sexuală (citez de pe site-ul lor: „Peste 1 milion de români au o boală cu transmitere sexuală”). Cum scandalul este cea mai bună metodă de a atrage atenția, iar publicitatea, fie ea și negativă, este, totuși, publicitate, firma Veneris s-a folosit într-o postare pe Facebook de imaginea lui Eminescu pentru a atrage atenția asupra produselor comercializate.
Cum lumea din online a început să se scandalizeze puțin, au revenit și cu o a doua postare, din care imaginea lui Eminescu este decupată și care are mesajul „bolile cu transmitere sexuală sunt mai virale decât orice controversă”.
E faină campania lor și chiar prinde. Și acest scandal este cea mai ieftină metodă de promovare.
Iara terfeliti numele celor MAI MARI Romani ! SHAME !