Pentru că nu am dat like paginii de Facebook a Primăriei Municipiului Iași, observ de vreo doua zile încoace că Primăria încearcă să-și mărească hoarda de fanii de pe Facebook apelând la postările sponsorizate. Nimic de comentat în legătură cu asta, există un Departament de Comunicare la Primărie, trebuie să aibă și ei niște activitate. Din contră, chiar apreciez asta. Ceea ce nu mi se pare normal este mesajul pe care îl văd cei de pe Facebook: „144 milioane euro-fonduri europene nerambursabile. Suntem pe primul loc în țară. Modernizăm Iașul cu bani de la Uniunea Europeană!”
Nu pot să înțeleg cum mesajul de la alegerile locale apare exact la fel, fără o virgulă schimbată, și în anul 2014. Don Primare, ia fă și tu un calcul: dacă de 3 ani de zile te tot lauzi cu cele 144 milioane de euro, ce nu le împarți măcar la 3? Iese o sumă prea mică pentru a mai fi primul pe țară la atragerea de fonduri? Păi ce facem aici, mergem cu mesajul ăsta și în 2020? Dacă împarți pe urmă banii la 19 ani, îți dai seama că sunt firme private care atrag investiții europene mai mari decât banii pe care îi împarți tu pe an.
Despre problemele lucrărilor din Iași derulate pe fonduri europene am mai scris aici:
Autoritățile locale își fac treaba după cum le taie capul
Lucrari de mantuiala pe fonduri europene: Bahluiul navigabil
Bătaie de joc la Iași pe un proiect de peste 91 milioane de lei
Daca a functionat in 2012 va functiona si in 2014. Doar publicul tinta a ramas acelasi, de ce sa nu ramana si acelasi mesaj?
E de înțeles când un om este păcălit o dată, dar când este păcălit și a doua și a treia oara, deja înseamnă că e prost și că își merită soarta…
Multi isi merita soarta.